Darbuotojai

7 straipsniai

dokumentų valdymo sistema, komanda, produktyvumas

Kaip pasirūpinti darbuotojų produktyvumu?

Su darbuotojų produktyvumo problema anksčiau ar vėliau susiduria kone kiekvienas vadovas. Priežasčių gali būti daug – nuo netinkamo vadovavimo iki nepatogaus biuro ar darbo priemonių trūkumo. Vis dėlto nemažą dalį rūpesčių galima išspręsti. Praversti gali ir dokumentų valdymo sistema, ir kitos paprastos, bet efektyvios priemonės.

Kaip atrinkti gerus vadovus?

Svarbiausias organizacijos gyvavimo komponentas yra jos vadovai ir darbuotojai. Tinkamų vadovų atranka turi užtikrinti sėkmingą organizacijos veiklą, priimti svarbius taktinius sprendimus. Įmonei reikalingi tokie darbuotojai, kurie užtikrintų gerus rezultatus ir sėkmingą įmonės ateitį. Todėl žmonių, nuo kurių priklausys įmonės ateitis, kurie priims vadovaujančius sprendimus. Netinkamai vykdoma vadovų atranka gali brangiai kainuoti ne tik finansiškai, […]