Kaip gaminti sveikiau?

Dauguma nori gyventi sveikiau. Mes dažnai susimąstome apie sportą, aktyvesnį gyvenimo būdą, sveiką mitybą. Deja, pastaroji tema yra ypatingai kebli. Gausu įvairiausių dietų ir raciono taisyklių, ir sunku nuspręsti, kuris sprendimas yra tinkamiausias. Visgi esama bendrų, gana universalių principų, kurių laikantis tikslas pasiekiamas lengviau. Tada ketaus keptuvė, alyvuogių aliejus ar sėklos tampa itin gerais pirkiniais.

 

Pradėkite nuo produktų

 

Visi mes žinome, kad valgyti daug cukraus nesveika. Nesveika valgyti pyragaičius, tortus, bandeles, šokoladą. Be to, reikia vengti rūkytų ar keptų gaminių. Visgi pritaikyti tokius draudimus kasdien – ganėtinai sudėtinga.

 

Esama sprendimų, kurie mūsų įpročių labai nenuskriaudžia. Pavyzdžiui, galite papildyti racioną saujele riešutų, rytinius sumuštinius ar salotas, ar net trintas sriubas skaninti įvairiomis sėklomis. Lygiai taip pat verta keisti saulėgrąžų ar rapsų aliejų salotose į alyvuogių, kokosų ar kitokį. Kaitinimui irgi reikėtų rinktis riebalus atidžiau.

 

Naudokite tinkamus reikmenis

 

Virtuvės reikmenys – tai, kas lemia maisto kokybę labai smarkiai. Tikrai yra skirtumas, ar gamybai naudojama ketaus keptuvė, ar pasenusi skarda su atsilaupiusiu teflono sluoksniu. Kaip teigia el. parduotuvės Zana.lt atstovai, geriau jau investuoti į mažiau reikmenų, bet patvarių ir kokybiškų.

 

Naudinga rinktis įvairius sveikesnius reikmenis. Puikiai tinka ketaus gaminius, metalą, dengtą teflonu, įvairius bioplastiko produktus ir panašiai. Be to, keistis turėtų ir pats gaminimas. Sveikesnis stambesnis, neperkeptas ir nepervirtas maistas, nes jis turi daugiau skaidulinių medžiagų, nedingsta tiek vitaminų. Paprasta ir patogiai ruošti daržoves – tereikia garų puodo ar troškintuvo, ar greitpuodžio.

 

Nepasiduokite

 

Tam, kad įpročiai pasikeistų ar susiformuotų nauji, reikia laiko. Įpročiai mus traukia, tarsi nepaleidžia. Tad neretas mūsų pasiduoda. Visgi nei ketaus keptuvė, nei kiti gaminiai nebus gera investicija, jei jų nenaudosime. Verčiau duoti sau laiko – bent mėnesį – ir tuo metu aktyviai stengtis prisitaikyti prie naujų principų.

 

Patikėkite, atkaklumas tikrai duos naudos. Po kurio laiko pajusite, kad sveika mityba jau nebereikalauja tiek pastangų – netgi atvirkščiai, apie tai jau net nesusimąstote. Taigi, sunkiausia yra pradžia.